Telefon garanti için fatura gerekli mi?
Fatura gereklidir. Oradan sadece garanti süresinin dolup dolmadığını kontrol edebilirsiniz.
Fatura olmadan garanti olur mu?
Mallara ait faturalar garanti belgesi yerine geçer mi? Mallara ait fatura, makbuz gibi belgeler garanti belgesi yerine geçmez.
Telefonu garantiye gönderirken neler gerekli?
Garanti belgesinde bulunması gereken bilgiler arasında, ürünün garanti sürecinde yer alan firmanın ünvanı, adresi, telefon numarası, diğer iletişim bilgileri, yetkili kişinin imzası ve kaşesi yer almaktadır.
Kutu fatura olmayan telefon garantiye girer mi?
Tüketiciler faturası olmayan ürünler için de garanti talep edebilirler ancak bu durumda ürünün satın alındığına dair başka kanıtlar sunmaları gerekebilir. Örneğin, kredi kartı ekstresi, banka makbuzu veya ürün ambalajı gibi belgeler garanti talebinde bulunmak için kullanılabilir.
Faturamı kaybettim ne yapmalıyım?
Kullanılmış faturanın kaybolması halinde mahkemeye başvurulması gerekmektedir. Kaybolan belgelerin geçersizliğinin ispatı ve kayıp belgesi istenmekte olup vergi dairesine başvurulması gerekmektedir.
Telefon faturası önemli mi?
Güvenlik nedeniyle telefon faturasını da istemeniz çok önemlidir. Faturası olmayan telefonların çalınma olasılığı çok yüksek olduğundan, bu telefonları satın almak da suçtur.
İPhone fatura olmadan garantiye girer mi?
Aksesuar ürünleri için fatura getirmeniz gerekir. iPhone, iPad ve Mac’ler için garanti talepleri seri numarası kullanılarak yapılabildiğinden fatura getirmeniz gerekmez. Özel durumlarda servis departmanı fatura isteyebilir.
Kaybolan faturayı nasıl buluruz?
E-fatura uygulaması hakkında sorgulamalar “ebelge..tr” adresi üzerinden yapılabilir. Bu web sitesine Vergi Kimlik Numaranız veya TC Kimlik Numaranız (TR-ID Number) ile giriş yaparak e-fatura talebinde bulunabilirsiniz.
Garantiye göndermek için ne gerekli?
Garanti belgesi başvuru evrakları; Firma imza sirküleri veya imza beyannamesi, garanti kapsamındaki ürünün bakım şartları, tamir şartları ve ürüne ait tanıtım kılavuzunun hazırlanması gerekmektedir. (Sistem kalite uzmanları tarafından hazırlanır)
Telefon hangi durumlarda garantiye girmez?
Yetkili servisler ve üreticiler, yanlış şarj veya kalitesiz şarj cihazları ve kabloların kullanımından kaynaklanan arızaları garanti kapsamı dışında kabul eder. Öte yandan, üretici tarafından onaylanmayan aksesuar ve cihazların kullanımından kaynaklanan arızalar da garantiyi geçersiz kılar.
İPhone servise göndermek için ne gerekli?
Bir servis noktasına gittiğinizde yanınızda aşağıdakilerin bulunması gerekir: Cihazınız ve yardıma ihtiyacınız olan aksesuarlar (Apple Pencil’ınızla ilgili yardıma ihtiyacınız varsa, Apple Pencil’ı kullandığınız iPad’i getirin) Varsa satın alma belgeniz (bazı onarımlar için satın alma belgesi gerekebilir) Diğer öğeler…
Garantiye giden telefona ücret ödenir mi?
Garanti süresi içerisinde ürün, malzeme, işçilik veya montaj hatalarından dolayı arızalanırsa işçilik, parça veya başka bir ücret talep edilmeden tamiri yapılır.
Fatura yoksa garanti olur mu?
Garanti süresi içerisinde garantiden yararlanabilmeniz için onaylı satış tarihi ve bayi kaşesi bulunan garanti belgesi veya faturanın ibraz edilmesi gerekmektedir.
Garanti için fiş gerekli mi?
Garanti Belgesi + (Fiş veya Fatura) Evet, fişi de saklamanız gerekir. Garanti belgeniz olmasa bile başvurabilirsiniz ve fişiniz yanınızdadır. Hangi şirketten satın aldığınızın kanıtı olarak hizmet edecektir.
Faturası olmayan ürün alınır mı?
Fatura yoksa, alıcılar ürünleri iade edemezler. Ayrıca, satıcılar yaptıkları her satış için belirli vergiler ödemek zorundadır. Satışları ve yıl sonu gelirleri bu faturalarda kaydedilir.
Telefon kaydı için fatura gerekli mi?
IMEI kaydı için gerekli belgeler şu şekilde sıralanabilir: Vergi dairesinden IMEI kayıt ücretinin makbuzu. Ücret ödemesi online işlemlerle yapılmışsa E-Makbuz. Ürüne ait fatura bilgileri.
İPhone fatura olmadan garanti olur mu?
Aksesuar ürünleri için fatura getirmeniz gerekir. iPhone, iPad ve Mac’ler için garanti talepleri seri numarası kullanılarak yapılabildiğinden fatura getirmeniz gerekmez. Özel durumlarda servis departmanı fatura isteyebilir.
Faturası olmayan ürün alınır mı?
Fatura yoksa, alıcılar ürünleri iade edemezler. Ayrıca, satıcılar yaptıkları her satış için belirli vergiler ödemek zorundadır. Satışları ve yıl sonu gelirleri bu faturalarda kaydedilir.
Garantisi ve faturası kayıp ürün garantiden yararlanır mı?
Tüketiciler satın aldıkları ürünlere ait satın alma faturalarını kaybederlerse, bu ürünün garantisini ve faturayla birlikte ürünü değiştirme veya iade etme haklarını kaybederler mi? Sorunun cevabı HAYIR! 13 Ocak 2016